Arkadaşlar az önce doktordan geldm sürekli ağlamasından çok huzursuz olmasında dolayı doktora gitmiştim bi de 4 aylk olmasına göre 4 aylık bebek hareketleri yoktu. Nörolojiye gönderdiler gittik başından ultrasonla baktılar kist şüphesi var diyor emin olmak içi mr çekilecek. Eğer bu kist varsa tedavisi varmıdır başına böyle bişey gelen var mı nolur cevap verin