Herkese merhaba biliyorum her çocuğun gelişimi farklıdır ama bebeğimin yaş grubundaki çocukların gelişimini de merak ediyorum benim oğlum 20 aylık olmak üzere kendini işaretlerle çok güzel ifade ediyor yönergeleri anlıyor ve harekete geçiyor ancak kelime dağarcığımız çok az 6 7 kelime ancak konuşabiliyor. Sizde durumlar nasıl?