Bebeğim 9 aylık bugun saglık ocagında topugundan kana baktılar kansız dedi ebe cok istahsız hic bişey yemiyor kansızlık ta iştahsızlık yapar dedi 😒 ne yapacagımı sasırdım hic biley yemiyor ocean kullanıyordum onu değiştir dedi vegaferon verdi dozu arttırdı ne yapmalıyım nasıl duzelir acaba bu ayda kansızlık yasayanlar ne yaptı