minisinannesiii33 Bebeğim 1 hafta sonra 5 aya girecek ama bende ne gelen var ne giden. Hâl böyle olunca acaba hamile miyim diye düşünüyorum. Böyle olup hamile kalan var mı acaba
Hilal-95 minisinannesiii33 bende senın gibiydim hatta doktora bile gittim ama daha var dedi 6. Ayımda oldum tam tabi dıkkatlı olmakda fayda var canm
minisinannesiii33 SeninAnnenBirMelektiYavrm geri çekilme ve doğum kontrol hapı. Ama eltim doğum kontrol hapına ragmen şuan hamile🤦🏻♀️
Dondurmalikahve minisinannesiii33 Doğum kontrol haplarını saati saatine kullanmalı çünkü saatini belli kullanmazsa gebe kalabilir
Dondurmalikahve minisinannesiii33 Emziriyorsanız normal ama dikkat edin yumurtalıklarınız hala çalışıyo yani adet olmadanda gebe kalırsınız