thebeautyqueen RuzgarMommys Yaa bize de aynısını verdi doktorumuz. Umarım hemen geçer. 😔 Kızımın gözü sulanmaktan ufacık kaldı içim acıyor öyle gördükçe. 😔
Seyma-2436 thebeautyqueen Bu ara polenler olduğu için malesef. Ben yıllardır çekiyorum burun akıntısı tıkanıklığı kuru gıcık bir öksürük aşırı baş ağrısı gözümde kaşıntı akıntı vs malesef bu hafta oğlumda ikimiz perişan olduk dışarıya çıkıp iki dolaşsak pişman oluyoruz iyice tetikliyor.
thebeautyqueen Seyma-2436 Biz de dün 2 kere çıktık dışarı sabah bir kalktı yavrum tamamen tıkalı gözü akıyor 😔 Pişman oldum vicdan yaptım çıkardım diye. 😔
2cocukluanne222 thebeautyqueen alerjisi ne baktır mutlaka için rshatlasin bide evi bol bol havalandir
thebeautyqueen 2cocukluanne222 Alerjisine baktırmam için hangi doktora gitmem gerek acaba biliyor musunuz?
2cocukluanne222 thebeautyqueen çocuk doktorunuza soylemeniz lazim o size alerji bolumune yeşil alan aciyo her hastanede yok bu bölüm zaten yönlendirme yapar doktor size
Irmakprensesinannesi thebeautyqueen bizde de durum aynı damla fizyolojik kullandık geçmedi şuanda deniz suyu kullaniyrm artık izin de vermiyor yapmama bahar alerjisi llablirmi diye düşünmeye başladım 9 ay 19 gunluk
thebeautyqueen Irmakprensesinannesi Alerjik olabilir o zaman sizin de 😔 Ne kadar temizlersem temizleyeyim geçmiyor mümkün değil. Bu gece alerji damlası başlayacağız bakalım
Smnl thebeautyqueen valla 20 gün geçmeyen öksürük ve burun akıntısından sonra doktora götürdüm alerjik dedi , 3 gün alerji şurubunu verdim şikayetleri bitti keske daha evvel götürseydim dedim. Şunu da ekleyeyim burnu kanlı olduysa fizyolojige ara verin.
thebeautyqueen Smnl Bizim de doktorumuz dolu olduğu için gidemedik telefondan fotoğraf vs gönderdim şikayetlerinden bahsettim alerji olabilir dedi zyrtec başlattı. Umarım hemen toparlar kızım da 😔
_mmom thebeautyqueen bebeklerde bilmem ama bende bahar alerjisi var gözlerim çok kaşınır hapşuruk çok olur burnum hep akar gözlerim şiş gibi olur kızarır hatta 😊 bebeğiniz elini gözüne götürüyor mu kaşımak için
thebeautyqueen _mmom Götürmez miii eli hep gözünde gözü kıpkırmızı ve şişti zaten sürekli akıyor 😔 Bugün göz doktoruna da götürdüm alerji dedi. 😔