Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ve 2 haftadır kabız doktora randevum 1 hafta sonra.Sormak istediğim kabızlığı ek godadandır die düşündüm ve kabız yapabilecek hiçbişey vermiyorum 3 gündür ve hala kakası sert sizce neden olabilir bağırsakaşrımı düzgün çalışmıyo yoksa anne sütündenmi.Mama vermiyorum.günde 30 ml kadarda su içiyor.Altif bi bebek sizce nedeni ne olabilir.Bu arada günde 2 fincan kahve tüketiyorum bu yüzden olabilirmi gerçi en başından itibaren tüketyordum