berilgok Benim de oğlum çoğunlukla mamalarını bitiremiyor bu araşar 9 aylık olduk ek gıda da alıyor sanırım o yüzden. Mesela 150 yapıyorum 90 bazen 120 içiyor bazen 60 içtiği bile oluyor. Bazen hepsini bitiriyor. Benim de oğlum gece uyksjuna 8 de geçiyor ben yatarken veriyorum 8 de gece veriyorum 12 de bazen 3 gibi yine veriyorum uyanırsa. Ama sabah kalkınca içmiyor baya bekliyorum acıkmasını. 6 gibi uyanıyor 8 den sonra teklif ediyorum