Hazel2022-iremremrem 1 buçuk aylık kızım var arkadaşlar bir süredit emzirirken göğüslerim çok acıyor. Yara yok gümüş kapak ve lansinoh kullanıyorum fakat emzirirken canım çok acıyor 😔
1balkizannesi Hazel2022-iremremrem gümüş kapak falan kullanmadığım için bilmiyorum canım üstte kalsın postun bilenler çıkar
Derininannesi_ Hazel2022-iremremrem tahin yağı süt hemen canım hiç bseyin kalmaz. Bi de canın bsey cekti de yemedin mi iyice düşün o da cok ağrı yapıyo
iremnr Hazel2022-iremremrem gümüş kapağı hiç çıkarma uyurken bile onunla uyu göğüs uçların hiç kumaşa değip sürtünme yapmasın o zaman daha çok acır doğurduğum Da o kapakları taktım bi daha çıkarmadım. Karbonatlı suda iyi geliyor çok acıyorsa madecassol sür günde 1 kere ama emzirmeden iyice yıka
Bety Benim ilk gebeliğimde olmuştu beynime vuruyordu ağrı . Israrla devam ettim geçti şükür bişey kullanmadım
Bety Bety birde yukarda arkadaşın yazdığı gibi canın birşey çektiyse de meme çok ağrıyor meme aşağı düşücek gibi bi ağrı duşta ovala
Hazel2022-iremremrem Sevgiiiyy yok ilk doğum haftamda oldu geçti çok şişmişti o zaman göğüslerim. Şuanda şişlik yok yumuşak göğüslerim ama acıyor emzirirken
Hazel2022-iremremrem iremnr garmastan aldım daha bir kere sürdüm. O da iyi geliyormuş. Şimdi onu denicem. Gümüş kapakları da hep kullanıyorum. Karbonatı denemedim denerim teşekkür ettim 🙏🏻☺️
Hazel2022-iremremrem Sevgiiiyy aynen kimileri de öyle diyor. Hiçbir şey işe yaramıyormuş zamanla geçer diyorlar. Ben de bilmiyorum artık