Balbebeginannesiiii Derininannesi_ ben kullaniyorum bebegim 5 buck aylik temas sorunu olustu zamanla cekimi iyi gibi ama benim sutum cok fazla ondan mi makineden mi bilemiyorum isime yaradi ama
Girlpower Derininannesi_ kullandım gayet iyi son çıkan Philips avent i de deneyimlemiştim çekim gücü hemen hemen aynıydı
Emirinannesiiiiiiii BEn kullandım fakat sütüm az olduğu için bir faydasını göremedim. Kaynanam kullandı çok memnun kaldı. Bir arkadaşım önermişti o arkadaşım da memnun kaldı.
Derininannesi_ Emirinannesiiiiiiii benim de kızım silikonsuz emmiyor temasta sıkıntı yasadık o yüzden biberon cok seviyo sağıp biberonla veriyim diyorum
Derininannesi_ Gryffindor sütüm iyi ama kızım tutamadı göğüs ucum cıkmadı silikonla emiyor onu da ben istemiyorum sanki doymuyor gibime geliyor
yusufmertmom Derininannesi_ süt çoğalsın diye mi alacaksın yoksa sütünü sağmak için mi ? Orta seviyeli diyebilirim. Çok iyi bi vakumu yok. Ben süt çoğaltmak için almıştım ama mesela göğüs ucunu çok hassaslaştırdı. Göğüslerin büyükse daha zor oluyor sağma işlemi bence küçük göğüsler için daha rahat