Oğlum 8 aylıkken emekliyordu ve ayakta duruyordu sonra tutunarak yürümeye başladı. 10 buçuk aylık oldu koşuyor desem yeridir. Heyecanlandığın da biraz hızlı yürüyor. 😂😂
Her bebeğin gelişimi ayrıdır. Her bebek ne zaman isterse o zaman yürüyor. Ablamın bebeği 14 aylıktı yürümeye başladığında. O yüzden kafanıza bunu takmayın onun yerine bebeğinizi desteklemeye çalışın güzel anne❤️