Tazecikannii İki yıldır kullanıyorum bırakamıyorum çok zor durumdayım sebebsiz çok mutsuzum içim daralıyo sürekli bıktım kendimden artık napicam ben hiç bişey bı anlam ifade etmiyo ot gibi yaşıyorum işe bile girdim belki iyi gelir diye hiç yaşama enerjim yok yaşlılar bile benden enerjik
emineylem1 Tazecikannii merhaba …zikir çekmeyi düşündünüz mü yani tabi mislan mısınız bilmem .kendini Allah’a adamak zikir çekmek bana çok iyi geliyor ben de bazen sizin gibi hissediyorum . Ve namaz . Adetli oldugim zamanlar ilk gün biraz ara verir dinlendim diyorum yalan yok. Ama üç dördüncü gün sebepsiz bı boşluk içimde.sizin dediğiniz gibi sanki herşey anlamsız ölsem gitsem diyorum :( farkettim ki namaz bize amaç da sağlıyor intizam veriyor. Ruha hzuur ki Allah günde beş kere hap gibi istiyor bizden. Kendi için değil bizim için demek ki …
Bsrkdr Tazecikannii insanlar zaman zaman böyle hisseder çünkü insan… Ama şunu unutmayın hepimizin dünyaya geliş sebebi belli kulluk ve dahi annelik kardeşlik evde hanımlık bir sürü şey siz çok kıymetlisiniz kendinize acımayın siz herseysiniz be zaman isterseniz yazabilirsiniz
HEY03D Tazecikannii bende kullandım bir dönem, bir anda bırakılmıyor. Kafanı dağıtacak şeyler bulmalısın El işi, bulmaca, geziler yürüyüşler olabilir. Gene de doktorunla bu durumu konuş. Hakkında hayırlısı olsun ♥️
Tazecikannii @"emineylem emineylem1 Müslümanim evet belki de en büyük eksikliğim bu bende aynısını düşünüyorum ama bir türlü allaha yonelemiyorum aynen bende ölsem gitsem diyorum gözüm hiç birşey gormuyo benim gibi olan insanlarla konuşmak sizin gibi çok iyi geliyor
Tazecikannii Bsrkdr beni anlayan sizin gibi birileriyle konuşmak öyle iyi geliyor ki tanıdığım en yakınlarıma bile anlatamıyorum içimdeki hissettiklerimi iyi ki varsınız
Tazecikannii HEY03D hep geziyorum evde durasim yok bu durumdan kurtulmak için elimden geleni yapıyorum kaç kez doktora gittim
Gmze1998 Tazecikannii size bunu iten ne yeni annesiniz galiba burada hepimiz bu yeni süreçten geçtik ve bende gittim kızım 8 aylıktı ve uyku yok düzgün beslenme yok sosyallik yok doktor çok normal yeni annesiniz ve yeni döneme alışıyor bunyeniz dedi şuan 2 yaşında bu sene iyiyim geçen seneye göre eşiniz arada bir verip dinlenin yada destek alın 1 saat bakıp uyusanjz bile size iyi gelir
Tazecikannii Gmze1998 malesef yeni anne değilim kızım 3 yaşında zaten doğum yaptiktan sonra böyle oldum hala ayniyim geçmiyor
Marla91 Ben hamileyken de emzirirken de kullandım hala kullanıyorum. Hiç sorun yaşamadım. İyi değilseniz kullanın. Mutlu anne mutlu bebek
Tazecikannii Marla91 hangi ilacı kullanıyosunuz benimki hiç iyi gelmiyo aynı hissediyorum ilacı içsem de icmesem de
emineylem1 Tazecikannii valla bişey diyeyim mi jendiniz gibi olanla değil olmayanla konusun bence. Vallahi ben depresyondayım diyemem ama yaşadıklarımı görenler bile kafayı sıyırmak üzere olmam gerektiğini dusunurler. Ama Allah var Allah yar .en sıkıntıli anlarinda bilki Allah seni istiyor kalbin ruhun Allaha yonelmeni istiyor. Ben ilk namaza başladığımda bu psikolojiyi anlamıştım gerçekten. Yani bilimsel açıdan bak bı olaya Allah sana değer vermiş ve seni sorumlu tutuyor. Aslında çocuklara değer verdiğimizi onlara sorumluluk yüklediğimizde gösteririz .tıpkı onun gibi . Yani demiştim ki ben bı müminim ve sorumluluğumu yerine getirdim kendim için bişey yaptım … Vallahi çok araştırdım Beyhan budak ve diğerleri kitaplar çok okudum . Vardigim sonuç şuydu : ne kadar anormal örnekler okursan o kadar anormallesiyorsun. Aslında güzele bakmak Allah’ı düşünmek onun varlığı ve destegini hissetmek en büyük motivem benim . Size de tavsiye ederim .
gibicibicis Tazecikannii bunun için psikiyatrist ne diyor o bi öneri verir çünkü kademeli bırakılıyor ve bırakırken ilaç yoksunluğu görülebilir sonrasında geçer
Bsrkdr Tazecikannii iyi gelir elbette ama herkesin halini herkes anlamaz ilaçlarını ihmal etme benim fikrim. Ama asıl olan ilac sensin evladın ailen ne zaman istersen yaz
Gmze1998 Tazecikannii doğum travması mi acaba çünkü benimde masada kalma ihtimalim vardı sezeryan oldum 2 gün yoğun bakımda kaldım hala atamiyorum üstümden
Biri1 Tazecikannii ilaç kullanmıyorum ama bazen aynı duyguları hissediyorum özelikle yağmurlu havalarda nie bilmiyorum hiçbişey yapasım yok mutsuz konuşmak istemiyorum hiçbişey.Daralıyorum ağlamak istiyorum filan.Ama anldımki canım aıkıldığı için amaç çok önemli kensinize size iyi gelen bi amaç bi uğraş bulun inanın hapa ihtiyacınız kalmayacak bi hedef belirleyin ve o hedefe yaklaştıkça mutlu olacaksınız.Mesela kiloluysan diet yap spora gitik kilo verdikçe başardıkça mutlu olursun yada git saçını boyat bakım yap kendin için bişeyler yap.Çık avm gez sahilde yürü kwnsin için kendi mutluluğun için bişeyler yap sen mutlu olki bebeğinde mutlu bi birey olsun sen mutlu ol ki eiinde mutlu olsun
Tazecikannii emineylem1 inşallah bende doğru yolu bulurum bu manevi sıkıntılardan bir an önce kurtulurum