Asaf01 Anneler ogle qrasi dogum yaptım bebeğimin ayakları içe dönük biraz karşılaşan var mi böyle biseyle duzelir mu
cicekbahcem Asaf01 ortopedi gördü mü? Çok mu dönük? Bizde öyle doğduk. Fotoğraf varsa atabilir misiniz
Mihranimmm Asaf01 merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Resim atma şansınız var mı? Bazı vakalarda özel ayakkabılar tedavi gerekiyorken bazı hafif vakalarda masajla kendiliğinden düzeliyor. Benim kızım da ayağı dışa dönük dogdu , 2 ay masaj yaptık düzeldi.
Aselimmm3434 Asaf01 gorumcemin iki çocuğunun da öyleydi demirli bi ayakkabı giydiriyordu ikisinede bebekken ayakkabıya geçmeden önce ayak bileğinde bir damar varmış onu ufak bir kesiyle aliyolar ve düzeliyor sonra ayakkabı kullanılıyor şuan biri 16 yaşında diğeri 11 maşallah hiç bir sorunalri yok korkma sende duzelir allahin izniyle tabi senin bebisinin belki bunlara bile ihtiyacı olmadan düzelecek insallah
Metehan34 Asaf01 ben doğduğunda farketmedim 3 yaşında farkettim 😑 ameliyat dedi doktor bi tedavisi yok yani bide ergenlik döneminde tavsiye etti doktor küçükken iyi olmazmış
Asaf01 Aselimmm3434 ay insallah ufak tefek şeyler bile.insani tedirgin ediyor umarım.duxelecek.biseydir
minikfarem__ Asaf01 hayırlı uğurlu olsun. Şimdi bunları düşünmeyin bebeğiniz ile ilgilenin. Doktorunuza danışın muhakkak😊😊
Burcc Asaf01 oğlumun iki ayağı da aşırı içeri dönük doğdu, alçılama yapalım dediler istemedim. Üniversite hastanesine götürdük ordaki profesör 2 ay boyunca masaj yapın bilekten dışa doğru dedi. Hergün zeytinyağıyla masaj yaptık. 3.ayda düzeldi. 3 yaşında şuan ayaklarının aşırı tombik olması dışında hiç bir problem yok😂