Benim bebişim 9 aylik oldu ama dogdugu zamandan bu yana hep bi uyku problemimiz var hiç bir zaman tam oluşturamadik hergün başka başka saatlerde uyuyo gece 3-4te uyuyor 2 bucukta kalkiyor nasil rutin oluşturabilirim napmam gerekiyo tamam diyorum 10 kaldiriyim sonra gece uyutmadigim halde sabaha karşi 6da uyuyor bu sefer ben dayanamiyorum sabah gene rezallet bi sekilde 2 de kalkiyoruz hergün sabit 8demi kaldirmam lazim yoksa yarim saat öne cekerekmi yapmaliyim nolur yardimci olabilirmisiniz anneler