kvsvs hayır bu bahsettiğiniz doğum parası çalışan anneler için. 16 hafta boyunca çalışamadığı sürenin maaşı isteğe göre toplu ya da taksitli alınıyor. Süt parası 316 ₺ emzirme ödeneği olarak geçiyor, ben başvurmadım otomatik hesabıma yattı. Doğum parası ilk çocuğa verilen ücret için de başvurmadım 300 ₺ PTT ye yatmak otomatik. Belki de ben çalıştığım için otomatik yatmıştır bilemiyorum.