OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Varmi aranizdq benimgibiler,Kizim 2yaşina 1aydan azbir süre kaldi Hamd olsun,hayat zehir bize.Hergün kreşden geliyor,6dan 9a kadar nefesi kesilene kadar ağliyor
Bfgm OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar kızım 21 aylık oldu neredeyse son 2 aydır çok inatçı ağlamaya basladigi zaman susmuyor ve inat ettiyse asla dönmez doktoruna sorduk 1.5 yaşından 2.5 yaşına kadar olan süreç 2 yaş sendromudur su an onu yaşıyor dedi. 2.5 yaş - 3.5 yaş arasida 3 yaş sendromudur bu daha fenadir dedi 🤣
symnsfkmtr41 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar 27 aylık oğlum. Yani 3 yaş sendromundayız. 2 yaş sendromuna şükredersiniz🙄
mertalibrother OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar 20 aylık oglumda doguştan sendromlu cıkamıyoruz bi türlü 🥺 aglama krizlerimi dersin bardaktan su içme ve suyun kalanını yere dökmemi dersin altını üstünü giydirmek işkence resmen mız mız vurma kırma ne arasan var
Perimasali OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar kreşte nasılmış peki takip ediyormusunuz öğretmenlerine soruyormusunuz acaba orda kötü bi şeymi yapıyorlar çünkü o kadar da normal değil bence kreş dönüşü 9 a kadar ağlaması
Elam34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ne guzel ki krese gidiyormus 22 ayligiz full evde ve surekli biseyi bahane edip agliyor nefesi kesilene kdar bi saat susmuyor uykuya direniyor gece gunduz böyle imkansiz seyler istiyor surekli ağlamasın diye her dedigini yapmaya çalışıyorum o da sıkıntı bu sefer kullaniyor ama oteki turlu de icim dayanmıyor hic bagirmayan ben kendimi bagirirken buluyorum cileden cikiyorum sonra uzulup ben de aglamaya başlıyorum cok zor bi surec😢