1.5 aylık bebeğim var sütüm zaten az anne sütü içtikten sonra kusuyor fışkıran tarzda. Tok olduğundan mı diyorum ama ağlayarak açıktığı için uyanıyor sanmıyorum. Sütüm olsun diye kendimi paralıyorum böyle olunca çok üzülüyorum başına böyle bişey gelen var mı