Ygzpri bizim t4 normal çok şükür, tsh 16 çıktı son ikidir be düşmedi doktorum da her geçen gün risk dedi biz de öyle deyince korktuk çünkü 26 günlük olduk, tedavi olmazsa da belki düşer kendiliğinden dedi ama geçen sürede beyin fonksiyonları etkilenebilir dedi