Blessed Kızlar evim 7/24 güneş alıyor çooook sıcak şöyle söyliyim yazın dışarsı evimden serin oluyor. Bugün de çocuk ter içinde kaldı 4 aylık, yukarı vuracak şekilde 26 derecede filan açsam nolur acaba var mı kullanan anneler
Blessed AnnaKurt SeninAnnenBirMelektiYavrm teşekkürler kızlar, açtım biraz olsun serinledi bari oda inşallah üşütmez çok da terliyo üstünü değiştiriyorum da ama 🤷♀️