Merhaba hanımlar 💐
Kızım 9 aylık olacak dişleri için Almanya’dan Osanit ve Osatuss ilacından getirttim. Osanitin kullanımını biliyorum ancak Osatussun kullanımını bilmiyorum. Prospektüsü çevirdim ancak tam anlayamadım.
Almanya’da ya da bu ürünü önceden kullananlar varsa nasıl kullanılır bu markanın memnun oldukları başka ürünleri nelerdir?
Tecrübelerini paylaşabilirler mi, şimdiden herkese teşekkürler 🌸