Kızlar 6 ay oldu artık olmak istiyorum.Bebegımı sadece emziryorum. iyice şiştim hamilelik halime döndüm nerdeyse.Bi doktoramı görünsem bilemedim ilaç felan verebilirmi? Spiralde taktırmak istiyorum ama sanırım adetin 2 ve 3. Gunu takıyorlarmıs diye okudum burda.doğrumu