duygu2702 Merhaba 1 yıl boyunca sağdım o şekilde verdim. Devam etseydim sütüm vardı ama psikolojik olarak yorulmuştum, biberon reddi de vardı kaşıkla vs veriyordum bu sebeple bıraktım süt sağma işini 10 gün önce. Buzlukta 1 aylık daha sütüm kaldı. Sonra anne sütü veda ediyoruz 😊
Bence sağmaya devam edin ve süt yapan yiyecekler tüketin artacaktır (yulaf ezmesi, dere otu, kuru dut tarzında). Süt sağma sıklığı da önemli tabi. Sizin ayınızda iken günde 8-9 kez sağardım. Çok etkisi var.