Tecrübeli anneler 7 günlük bebeğim var sarılığı 3. Günü 10.7 di emziriyorum sütümün yettini düşünüyorum günde 5-6 bezden fazla ıslatıyor ve kakasını yapiyor 3-4 kere dün göz cevresinde sarılık fark ettik ama vucudunda yok acil doktora götürmem lazım mı yoksa normal mi ? Bu gün sağlık ocağında topuk kanı aldırdık doktor sarılığı yüksek değil dedi ama bilemedim gözle bakıp anlaya bilir mi