Hanımlar merhaba , bırcok doktora gittim ama hala cozum bulamadım belkı benımle aynı seyı yasayan vardır dıye yzuyorum benım bebegımde emzırdıkten sonra bır hazımsızlık oluyor ynu gazını sureklı cıkarıyorum ama sureklu gegırıyor kusması yok ama belırtıler reflu , bu tarz refluler ne zaman gecıyor? Uykuya gecemıyor gazını cıkarmam lazım kucagımda uyuyor bazen belım kopuyor bu durumu yasayan varmı?