Arastirananne0 Kızlar 7 aylık bebegimin 2 dış çıkardı ama o dişin altında beyazlık var uzun gibi mikrop mu kapmistir başına gelen var mı doktoru izinde şuan da görmedi mesajı bende randevu alana kadar merak ettim .