_hamisanne bence 8 ideal büyüme hormonu saat 8de salgılanıyor demişti buradan birisi. İnternette de saat 7/7.30 gece uykusu başlangıcı olarak düşünülebilir diyor. Bizde 2aylık olacaz akşam 7-9 arası krizi tutuyor sonra biraz uyuyor 11-12de kalkıp beslenip tekrar uyuyor 3-4e kadar. Şuan ne zaman isterse uyuyup besleniyor hiç karışmıyorum 😅 İleriki zamanlarda şu gaz sorunumuz bittiğinde bende uyku saatini 8 yapmak istiyorum. Daha geç uyusun geç kalkar diye birşey söz konusu değilmiş daha dün bir posta denk gelmiştim bunla ilgili. Hesap uykukuzusu orda gördüm diye hatırlıyorum bi inceleyin isterseniz 🌸