Kızlar bebeğim daha 2ay 21 günlük benim yegenim bize geldi hastalığı onada bulaştırdı sonra bizede bulaştı eskiden oğlum sütünü güzel içiyordu yani kavga dövüş olsa bile baya içiyordu hem süt hem mama gidiyoruz zaten şimdi ise ne mama ne süt içiyor içenide geri kusuyor doktora götürdük sadece parol şurup verdi bol bol emzir dedi ama emiyor napmam lazım sizce ne olur bana akıl verin 😭😭