Oglunasikbiranne08 Azramina 6 aylıkken her sabah aç karnına 1 çay kaşığı veriyordum ben direkt olarak
TheBaby Azramina Ek gıdaya başladığım anda verdim kahvaltıda. Demir için şifa kaynağı. Ben dur pekmezi kullanıyorum
Irmakprensesinannesi Azramina doktorumuz hafta 2 3 kez falan vermeyeceksiniz demişti 6 aylıkken şuan 9 ay 18 günlük 2 3 kez verdim mak bazn muhallebisine ara ogunlerine koyarim
Oglunasikbiranne08 Azramina yani 6 aylık bebek ne kadar yerse o kadar yiyordu . 6. Ayda çok fazla yemesini beklememek lazım çünkü daha alışma döneminde oluyorlar .
Klymeneninatlasi Azramina dut pekmezi vermiştim ben 7. Aydan itibaren ama 2 aydır keçiboynuzu özü kullanıyorum o daha iyi gibi geliyor bana
Deletedmom_71 Azramina 6. Ayda başladım vermeye keçiboynuzu ile o bitti şimdi dut ve üzüm ikisinden wldim bide tahin aldim Her sabah kahvaltıda 1 kaşık tahin 2 kaşık pekmez az da ceviz karışımı yapıp veriyorum bu karışım bikac gün gidiyor bitince diğer pekmez ile yapıyorum