Yorguun bize de uyuz dendi kaşıntı vardı sürekli vücudu sivilce gibi yara döküyordu kasıklarda ayaklarda ellerde falan doktor doktor gezdık gtmedıgımız hastane kalmadı 1 senedır aynıydı uyuz dedi kimi karısım kullandık aılecek evı kırkladıö sirkeyle halıları kaldrdım posetleyıp balkona yıkancak herseyı yuksek derecede sırkeyle yıkadm tersten ütüledm vs vs cok yorucu bir sürecti şampuanları sabunları herseyını aldık kullandık yok gecmedı bu 2 ay önce antepde üni hastanesinde dermatolojiye götürdm kayınvalıdemı o ara sordm doktora rıca ettm doktor baktı alerjı bu dedı toz akarlarına alerjısı var bu cocugn dedı evı ılaclatın antıbıyotıklı krem alın sürün dedi cok şkür kremle gectı ama evı ılaclatmadılar son 18 günümüz kaldı evımıze gdcez dıye kndı evımizi ilaçlıcaz inş bırdahada olmaz ıns cok zor süreçti yıprandık halıyle özellere gttık alerjı evt ama neye bılınmıyo test yapmıyolar bebek daha dıye smdi 4 ay sonra 2 yasına gırcek kızım dırek teste götürmeyı dusunyoruz