-boi Bebeğim 27 günlük İzmir’de yaşıyoruz hava çok sıcak olmaya başladı evimiz genelde 27 derece bebeğim terliyor biraz bende üzülüyorum uzun kollular elinde eldivenler kısa kollu zıbınla yatırabilirmiyim acaba siz neler yapıyorsunuz
Aezgi -boi kısa kollu zıbın eldivensiz ama ayağına ince bi corap giydirebilirsiniz genede terliyo demişsiniz demekki baya sıcak giydirdikleriniz fazla geliyodur
Divayorgun -boi yarım kollu zıbın giydirip uyurken müslin örtüler örtebilirsiniz. Sıcaktan isilik dökerse o daha zor. Terletmemeye çalışın
Duyulurum -boi ağustosta doğum yapmıştım Kocaeli’de ama uzun giydirdiğim halde hiç terlediğini hatırlamıyorum bebeğimin. bence siz kısa kollu badi giydirin. Altına ince bir alt giydirin. Tırnakları da gündüz aydınlıkta güzelce kesin törpüleyin eldivenleri çıkarın
35izmir -boi sen nasıl giyiniyorsan öyle giydirmen gerekliymiş bana kışın bile böyle denilmişti cocuk üşürse değil terlerse hasta olurmuş sen eldiven takmıyosan çocuğa da takmıcakmışsın
Gokcennderenn -boi bende izmirdeyim yarım kollu üstüne uzun kol zıbın altına tek bı pijama çorap mutlaka yatınca ince battaniyesini seriyorum mutlaka