Aslmra80 Comologgo hastanede kaliyoruz ya 1 gün çıktığım gün evimde taktım sarkık bir göbeğim olmadı en azindan
Comologgo secoz oo bana geçmiş olsun o zaman biz dört buçuk olduk doktor tak dedi ama internette hep sakıncalı gibi yazılar okuduğum için cesaret edemedim ben
dunyaharikasi secoz benim doktorum bir hafta sonrası kontrole gittiğimde korse kullanabileceğimi söylemişti sizinki neden 2 ay sonra dedi ki. Üstelik korseden sonra çok rahat ettim benim karnım hamile iken çok büyüktü ve doğum sonrası korse takınca inanılmaz rahat ettim. 3 aylık olacak bebeğim hala göbeğim var ama korse dış derim gibi oldu. Çıkarmıyorum hiç yürüdükçe sallanmıyor en azından🫣
Asel_duru16 Comologgo yok hayır sarkma yapmadı sadece ayva göbeği kaldı suan iyikide erken takmışım dıyorum suan doğum yapalı 25 gün oluyor
dunyaharikasi secoz Rahim ile göbek aynı yerde değil, öyle birşey olsaydı tüm doktorlar öyle derdi ama benim doktorum bir hafta sonra kullanabileceğimi söyledi. Normal doğumu bilemem ama sezeryanda hareketide oldukça kolaylaştırıyor ve ağrıyı da azaltıyor korse