Mehmetyagiz_ 3 3buçuk aylık falandı hep kendini kasarak oturmak ister kucağımda bile durmazdı hatta bazen oturmak bile yetmez ayaklarının üstüne basmaya çalışırdı bende engellemedim öyle bir yönelimi olduğuna göre kas gelişimi de ona göredir diye düşünüyorum 2 3 dakika falan duruyordu zaten sıkılıyordu hemen günde 5 6 defa 2 3 dakikalık hep oturttum ve ayakta tuttum şu an 5 aylık hala destekli oturuyor ama adım atmayı öğrendi 😂 kollarından tutunca yürüyor