Merhaba anneler, yazmayayım dedim ama artık gerçekten gece olsun uyumak istemiyorum durumuna geldim, yok yorucu ve yıpratıcı bir durumdayım, kızım 6 aylıktı suan 15 aylık uykusunda kıvranıyor ağlıyor sıkınıyor bazen sinirlenip bağırıyor, hadi dedik 6 aylıkken ek gıda dönemi yok diş dönemi yok nazar alıyor dönemi cok tombul ve güzel bi bebekti herkes nazar alıyor bu çocuk ondan gece korkuyor derlerdi gittik muska yaptırdık bi çare yok doktor doktor götürdük bi çare yok hiç kimse bunun nedenini bulamadı anlamadı bilemedi, her gece kabus gibi uyuduktan bir saat sonra başlıyor ağlamaya saat başı uyurken uykusunda ağlıyor kendini sağa sola atıyor bikac gündür uyku halinde sinirlenip vurmaya çalışıyor, artık psikolojim bozuldu saat başı çığlıklarla uyanmaktan, tam meme verip pış pış ayakta salla sakinleştirmeye çalışıyorum bidaha uykuya dalıyor o ara ben kötü oluyorum kendimi uyutmaya çalışıyorum tam dalıyorum bidaha başlıyor ağlamaya😢 bazen eşim söylüyor kızım ağlamasa bile ben sıçrayarak uyanıp bağırıyormuşum, kötü kötü rüyalar görüyorum bu yüzden, acıklayarak ağlaması beni perişan ediyor, bizimle yatıyor bu arada ortamızda yada sadece benle beşiğinde yatmıyor istemiyor denedik ayırmayı ama olmadı, her sabah kendimi savaştan çıkmış gibi hissediyorum, ve bütün gün sanki gece kendisi değilmiş gibi hiperaktif keyifli oyun oynuyor evi dağıtıyor gülüyor gunduz uykusunda da sorun yok uyuyor ve ağlamıyor😏 tek sorunumuz gece uykusunda yapması.. var mı aynı şeyler yaşayan annem 😞 uzun oldu hakkınızı helal edin