iremalt0067 Kızlarr kabız yapmayan mama önerir misiniz hiç anne sütü almıyor sadece mama ile besleniyor
Deletedmom_112 iremalt0067 bebeğim 3,5 aylık Aptamil kullanıyoruz, şimdiye kadar kabızlık sorunu ile hiç karşılaşmadım.
iremalt0067 @" Gokcennderenn bizde hipp kullanıyoruz ama kabız yapıyor aptamil ile bebelac arasında kaldım
Ekim-4 iremalt0067 bizim doktorumuz her mamanın her çocuğa etkisi farklıdır deneyerek bulacaksınız demişti.
Gokcennderenn iremalt0067 hipp de kullandım kabız yapmadı ama kilo alımı az olduğu için Aptamil önerdiler o kabız yaptı acayip derecede sonra doktor önerisi ile Bebelac Gold nutricare kullanıyorum çok memnunum ama nutricare olması önemli
Yarennnnnaltnbsk Bende sma ve bebelac kullanmıştım hiçbir sorun yaşamadım ama her bebeğe etkisi farklı mamaların denemek lazım