Tecrübeli anneler kızım Ocak ayında kreşe başlayacak inşallah. 28 aylık olacak 2 buçuk yaşında filan dikkat etmem gereken bişeyler var mı kızımın rahat alışması için neler yapabilirim. Bide kardeşi gelecek şimdi oda inşallah o zaman 5 aylık filan olacak kendini terkedilmiş hissetmez değil mi. Evde sıkılıyor biz bi süre sonra yetemiyoruz oyun oynarken çocuklarla oynamayı da seviyor diye göndermek istedik. Bide almanyada yaşıyoruz iki dille büyüyecek korkuyorum biraz kendini ifade edebilir mi diye. Bana tavsiyeleriniz var mı?