kızlar bebeğimin yüzü çok kuru çok hassas bi cildi var doktor mustelanın bi kremini yazmıştı. bende yazdığı kağıdı kaybettim internetten baktığım zaman da bir sürü kremi çıkıyor. aranızda kullanıp önere bileceğiz krem var mi? bu arada bebek yağı sürdüm yüz kuruluğuna ama hiç işe yaramadı hatta alerji gibi yaptı