Kızlar merhaba. 4 ay 10 günlük bebeğim. Maalesef ki yoğun gaz problemi yüzünden 2. ayında ayagımda sallamaya basladım ama cok pişmanım. Artık şu 4. ay atağı geçince bırakmak istiyorum sallamayı ama gözümde inanılmaz büyüyor. Yapamayacakmışım gibi bir his var. Daha önce yapıp başaranlar lütfen bana motivasyon kaynağı olsun 🙏🏼