Betuldfne Kizlar bebegim 11 aylik desteksiz biir kac saniye duruyor atiyor kendini donmuyor yere basmiyor emeklemiyor alkış yok bay bay yok yani kisacasi hicbir sey yapmiyor ve 7.5 kilo ama kan degerleri normal saglikli bir bebek napacagimi sasirdim boyle olan varmi nolur yardimci olun :(
amansallagitsin Betuldfne bence baska bi doktora goturun her doktor bir olmuyor malesef cocuk norolojisi bi baksin derim gelisimi hakkinda
demirboy Betuldfne anladım, dr lar 9 ay civarı artık tam desteksiz oturmasını bekler. Bence önce nörolojiden randevu alın, bazen bir sebep olur bazen olmaz ama bir uzman değerlendirmesi alın
Yakamoz__00 Bi farklı doktora da gdiin.ozellike üniversite hastanesine. Bsy var mı yok mu bilemeyiz ama iyice bi araştırsınlar. Normalde bu dediklerini yapması gerekir her bebek aynibdegio de yaklaşık bu aylarda yapması gerek.
Altayaaa Benim oglum gelişim geriden geldi 11 buçuk ayında oturdu desteksiz , dişide 11 ayında çıktı , doktor doktor gezdik En son profesöre goturduk 1 yaşına kadar normal dedi oturmaması , nörolojiyede gittik