ozlemmmalpkaan alerjik bebeğim var 2 aylık aptamilin alerji mamasını asla yemiyor doktorumuz bebelacın alerjş mamasını önerdi hemde gaz önleyici dedi ama dün eczane gittiğimde bunları birisi getirmiş artık alerji maması kullanmıyorlarmış istersen bunları ikisine bi deme ücretsiz verdi bunları kullanan var mı memnun musunuz gazlı bir bebek bebeğim ve siz hangi mamayı öneririsinşz https://imgyukle.com/i/R60ipe
Nil_defne ozlemmmalpkaan neocate de alerji maması kızımda denemiştim tadı biraz kötü. Similacı kullanmayın lütfen. Üretimden kaldırıldı, toplanıyor bu mamalar enfeksiyona sebep olup bi kaç bebeğin ölmesine neden olmuş☹️
ozlemmmalpkaan Nil_defne yaa cidden mine kullanıyorsunuz peki alerji maması olarak veya baika mama olarak
Kuzusuannesi ozlemmmalpkaan canım çok geç olsun mama kullanmıyoruz daha ama bir sorum olucaktı bebeginemdigi dönemlerde çok kaşınıyor muydu .. yüzünü kaşıyıp kızartıyor muydu :(( benim bebeğim hiçbir sorun yokken acayip kaşınıyor emerken
1234___ Neocate kalori açısından daha iyi diyebilirim benim bebeğim ikisinde almadı. Eğer içmiyorsa içine pekmez yada vanilya aromalı damla ekleyin
Handee16 ozlemmmalpkaan canım neocate bebeğinin balık alerjisi varsa asla kullanma. Tadı çok kötü ama besin değeri olarak güzel mama. Bizimde süt alerjisi ve balık alerjisi var mama arayışındayız 3 mama denedik 3 ü de alerji yaptı 😣