Mehtap 5 aylık bebeğim el agıZ ayak hastalığı oldu. Poppsu yara gibi oldu dudağında oldu vücütğnsw küçük penekler oluştu dktor travozol krem ve fito krem verdi bunları 3 defa sürücm her ikisinde günde. Banaada sayısı az geliyor daha fazla sürsem nasıl olur? Yada ikisını aynı anda mı sürmeliyim yardımcı olurmusnz?
Retina Mehtap doktorun söylediği dozda kullanın fazlası zarar verebilir ilk birkaç gün zor geçer sonra iyileşmeye başlar kaşınır da baya yazık kuzuya ya nerden kaptı hastalığı parkada gidecek ayda değil
Obsesifk Mehtap doktor nasıl önerdiyse öyle sür dozunu aşma bebeğin küçük öyle kötü bir hastalık değil zamanla geçiyor
Alpgdd [bilinmeyen] ben o sığınmacılar yüzünden hastaneyi tamamen ele geçirdiklerinden devlet hastanesine gitmiyorum. Çok ciddi aşı kampanyası da yapıldı ama Türkiye çocuklarımızı kısırlaştırıyor diye vurdurmayanlar da oldu. Onların gitmediği sadece bi özel hastane var memlekette. Hastaneden geldikten sonra bebekleri yıkamak gerekiyor.