Maysa23 Bu soruyu bize yöneltirseniz sizi yanlış yönlendirebiliriz. Kişisel görüşüm şu, ben bir eşyayı aşık olarak alıyorum. Bütçem yoksa bekliyorum ve alıyorum. Aman olsun, eksik olmasın diye almıyorum. Evimin her köşesinde kendimden bir parça olarak görüyorum. Öte yandan hevesini kırmayı hiç istemem ama oda esasında size ait değil bebeğinize ait. Bebeğiniz şu an bazalı bir yatak ve çalışma masası kullanmayacak. Şu an kullanacağı güvenli ve beğendiğiniz eşyaları alıp onun için kargaşadan uzak, işlevsel bir alan yaratırsanız gelişimine katkı koymuş olursunuz. Bahsettiğiniz parçaları büyüdüğünde birlikte seçip eğlenceli bir alan oluşturabilirsiniz. Bu arada ben mimarım. Benden proje olarak 13 aylık bebek odası isteseniz asla baza koymam, gardrop dahi koymam. Stabil bir şifonyer, açık sistem bir askı olabilir.