Burdaki bazı annelere söylüyorum herşeyi ne kadar abartıyorsunuz yok limon yalatmışlar yok ısırmışlar yok şunu yedirmişler bunu vermişler ne olacak ya ne kadar büyütüyorsunuz bazen bunları buraya yazarken üşenmiyormusunuz diye düşünüyorum herşeyi abartmayın zehir değil ya!