Nur77 bılmıyorumkı canm benım kızım 8 bucuk aylık hylada mamasını az ıcıyor enfeksıyonda gectı cok sukur doktorumuz her bebel bır degıldır kımısı 90 cc içer kılo alması azdır kımı bebek 40 cc ıcer kılo alımı gayet ıyıdır kmdıne o kadar yetıyor demekkı cokta zorlamayın dedı