Kızlar 3 ay 15 günlüğüz bugün ve yaklaşık 1 haftadır hep böyle bi uyuyamama meme reddi sürekli gezmek istemesi kucak istemesi hep bi huysuzluk oynatıyorum gülüyor 2 dk geçmeden tekrar ağlamalı normal mi yoksa bi sıkıntı mı var anlamadım 4. Ay atağı mı bazen sakinleşmiyor zorla kendimi çok kötü hissediyorum ona bakamıyrms hissi geliyor 😢 sizin bebelerde böyle mi