turunculuanne Kullanan var mı acaba? Varsa ne şekilde kullanıyorsunuz? Ben bebek bisküvisini tatlandırmak için almayı düşünüyorum ama acaba güzel bi tat verir mi ve ne ölçülerde kullanmak gerekiyor bilen var mı hanımlar
Tgul turunculuanne elma suyu konsantresini siz de yapabilirsiniz. Blendr ile cekip süzgeçten geciridginiz suyu pisirerek. Ama ne gerek var demek istedim😊
cilginanneogul turunculuanne canım elma suyu değil de hurma suyu konsantresi al bence elma suyunun içeriği ilerde diyabet riski oluşturuyor İnstagram da birlikteanneyiz sayfası var onu takip et orda emreden bilgiler bölümüne bak daha iyi olur 😊
turunculuanne Nazlican Estağfirullah ne kusuru :) ben de sosyal medyada görüyorum sürekli şekersiz kurabiyeler keklerde vs kullanıyorlar, denemek istedim bebeğim için