Eylem_ramiz Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 bucuk aylık ve emziği almıyor verdiğim anda tükürüyor yada emziği ağzına doğru götürdüğümde dilini çıkarıyor almak istemiyor ama emzik benim büyük kurtarıcımdı bir daha alır mı çabalarsam fikir verir misiniz🙏
Wanderlust Eylem_ramiz zaten disleri cikmaya basladigin itibaren birakilmasi oneriliyor siiznkisi kendisi birakmis neden tekrar baslatmayi deniyorsunuz ki ne guzel travma olmadan/ catisma yasamadan kendi kendine vazgecmis bence hic zorlamayin
Eylem_ramiz Wanderlust dişleri çıkmadı daha ama bende diyorum bir yandan iyi oldu bıraktı zorluk yaşamadan ama bir yandan da gerçekten emzik hem daha uzun uyumasını sağlıyordu oğlumun hemde dışarda durmasını sağlıyordu emziği bıraktıktan sonra 15 dakika da bir uyanıyor uykudan bu sefer memenin emzik gibi sadece ağzında olmasını istiyor