Kızlar bebegim 4 ayı geçti emziriyorum sütümü sagip arada vermisligim du biberonla bebeğime onlar bitti 2 kere dışarı çıktığımızda aptamil mama verdim ablam pirinç unu maması verebilirsin artık ddi doktora danışmanım henüz sizler verdiniz mi verilir mi fikir almak istedim