Mrskantar Merhaba bebegimin uzerine ketil dokuldu bir ay yanik.yogunbakimda kaldik dokturumuz basi giysisi verdi simdi onu kullaniyoruz sizin basiniza boyle bisey geldi mi kullanan var.mi.sonuclari nasil
Mrskantar U_bass giysiyi cikardigim zamanlarda yaniklarin kurumamasi icin Ve iz kalamamsi icin kullaniyorum ama deriler.toplandi sislikler.olustu zamanla