Gokce_mom Pol34 ben bayıldım buna ya şık bir ayakkabıyla çok güzel durur birde ben tüm takımlarını nerdeyse buradan alıyorum kalitesi ben buradayım diyor
Pol34 Sin21 1234___ Deletedmom_21 Zerrinali61 elbise de alıyorum alıyorum bir iki giyip dolapta bekliyor teşekkür ederim başka şeyler bakam ben
AgentMom Pol34 alvina yaz outlet ten pantolonlu şık takımlar var. 500-600 TL aralığında. Abiyeleride çok iyi ama pantolon lu takımlarına bakın
ayseeeasln21 Pol34 emziriyorsanız en güzeli o zaman daha sık bir ikili takım bende öyle tercih etmiştim
afraninannesii Pol34 cket pantolon alacaksanız bu tarz yerlere değil de Zara mango gibi mağazalara bakın. Oradakiler hem daha şık hem daha kaliteli duruyor. Şal, topuklu ayakkabı ve çanta ile de tamamlayabilirsiniz.