Kızlar etrafımdakiler 40 çıkmadan tırnaklarını kesme diyorlar ama duyduğuma göre bebeklerin ellerinin açık olması lazımmın elleriyle yüzüne falan dokunup kendini keşfetmesi lazımmış eldiven takınca kıyamıyorum sanki elleri hapsolmuş gibi havada almıyor açsam bu sefer yüzünü çiziyor ne yapmam lazım şuan 25 günlüğüz