Kuzeyinko Bebeğim boğaz enfeksiyonu oldu doktor antibiyotik verdi ama korkuyorum vermeye ağır gelir diye. Var mı kullanan yan etkisi falan
Eliffymn Kuzeyinko aynı durumdan dolayı bebeğimde kullandı o zaman 4 buçuk aylık olması lazım, yan etki olmadı burkac günde hemen iyileşti, malesef boğaz antibiyotiksiz geçmiyor, daha sonra banada bulaştı hatta bende kullandım
Selda03 Kuzeyinko bebeğim 4,5 aylık bizde de boğazda enfeksiyon var bi sürü ilaç yazdı doktor bugün antibiyotik de dahil 😥
Baakpnr- Kuzeyinko 4,5 aylıkken kızım 2 kere kullandı mecbur cunku bır sey olmadı cok şükür doktor verdiyse ihmal etmeyin derim
Xxaa Kız ben 26 günlükken antibiyotik kullandım korkma bişey olmaz ama 5 günden fazla kullanılmıyor diye biliyorm
Selin3561 Selda03 aşırı salgın var bogaz enfeksıyonu ben antıbıyotık bıtırdım şimdi iğne kullanıyorum hala gecmıyor
Balkabagi92 Kuzeyinko hangi antibiyotiği verdi biz de 7 aylıkken kullandık agumentin ismi doktorunuz verdiyse korkmayın
Kuzeyinko Balkabagi92 Balkabagi92 evet agumentin verdi ama nasıl hazılıcam panikten hıcbırsey anlamadım
Derya-Anne Kuzeyinko canım kaynamış ılınmış suyu şişedeki çizgiye kadar doldur ağzını güzelce kapa iyice kuvvetli şekilde çalkala içinde hiç toz kalmasın eğer koydugun su aşağı inerse çizgiye kadar kalan suyla tamamla 10 günden fazla kullanma ve ilacı kullanamaya başladıktan sonra dolaba koy
Derya-Anne Kuzeyinko ben oğluma da kızıma da kullandım dozunu düşük veriyolar zaten büyüklere 500′lük veya 1000′lik veriyorlarsa bebeklere 100′lük veriyolar 1 ölçek vereceğine yarım ölçek veya 1 çay kaşığı verirsin çünkü bazı doktorlar 1 olcek yazıyo el kadar bebeğe ben hep doktorların dedikleri ölçünün biraz daha altında veriyorum bişey olur diye korkuyorum
Kuzeyinko Derya-Anne o çizgiye kadar yaparsam baya koyu muhallebi gibi olacak gibime geliyor toz fazla çünkü ama öyle yapayım. Bir de ilaç bıtene kadar verecek miyim
Selma-aygun37 Kuzeyinko 2 aylıkken 4 aylıkken 6 aylıkken tam 3 kez antibiyotik kullandı bebeğim şuanda 9 aylık çok şükür antibiyotiksiz 3 ay geçirebildik
Derya-Anne Kuzeyinko çok koyu olmuyo canım korkma ama normal hazır şurup gibi akışkanda olmuyo biraz kıvamlı oluyo toz ilaçlar sadece 10 gün kullanılıyo yapıldıktan sonra buzdolabında muhafaza edilmesi gerekiyo hepsi bitene kadar şurup zaten bozulmuş olur sadece 10 gün kullan bırak 10 günü doldurunca zaten rengi ve tadı değişiyo 10 günden sonra bebeğine verme augmentin bende çocuklarıma kullandım
Nihalalp Kuzeyinko 3aylikken ve 4 aylıkken kullandım yarım ölçek bişey olmaz doktor emin olmasa vermez canım korkma
rua_da_senhora_das_verdades Kuzeyinko başka dr a daha gösterin derim. Bazı dr lar hemen ilaç yazabiliyorken bazısı yazmıyor. Alternatif olabilir diye düşünüyorum. Eğer kullanmak zorunda kalırsanız sonrasında muhakkak probiyotik kullanın..2 ay kadar. Antibiyotik bağırsak florasını bitiriyor. Bu da tekrarlayan hastalıklar demek. Ve kronikleşen antibiyotik hikayesi demek.
Kuzeyinko Derya-Anne teşekkür ederim verdim bakalım umarım kısa sürede iyileşir tüm cocuklar sağlıklı kalsın inşallah